Някой може ли да ми каже каква е процедурата по смяна на радиатора на парното. Имам теч на антифриз в купето.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на радиатор на парно на 145 1,8ТС с климатик
Collapse
X
-
Сигурен ли си ,че е от радиаторчето?
Най-често е от кранчето на парното, което се намира зад централната конзола до краката на шофьора.
Има едно капаче на 2 болтчета мисля и от там се вижда.
-
За това кранче ми казаха,че не трябва да се сваля таблото (това все пак ми го казаха в един сервиз и не мога да съм 100% сигурен).
Между другото, на по-новите 145/6 климатика е автоматичен и не знам дали няма някаква разлика в управлението на топло/студено.
Comment
-
Няма нужда да се сваля таблото, аз преди 10 дена смених мойто 2 пъти, защото се оказа дефектно новото, та 2ро ново слагах.
Значи махаш корите в краката на шофьора и там е кранчето. Приготвяш си малко легенче, поне 4л (аз имах лигенче и шише от 3 литра. Лигенчето от долу и шишето под ръка. Та има една скоба отвиваш я и махаш маркуча, от който почва да тече антифриз, като най-добре да тече или в легенчето или в шишето. Като изтече всичко, кранчето се държи на 2 болта отвиваш ги и от там пак ще потече антифриз, но много по малко. След като ги отвиеш кранчето е закачено с механизма, който отваря и затваря, но като си земеш такова преди да направиш тази манипулация ще видиш за какво говоря.
След това по обратния път, като вече не тече антифриз от никаде.
П.П. задължително на студена кола, поне да е под 40 градуса.
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщениеНяма нужда да се сваля таблото, аз преди 10 дена смених мойто 2 пъти, защото се оказа дефектно новото, та 2ро ново слагах.
Значи махаш корите в краката на шофьора и там е кранчето. Приготвяш си малко легенче, поне 4л (аз имах лигенче и шише от 3 литра. Лигенчето от долу и шишето под ръка. Та има една скоба отвиваш я и махаш маркуча, от който почва да тече антифриз, като най-добре да тече или в легенчето или в шишето. Като изтече всичко, кранчето се държи на 2 болта отвиваш ги и от там пак ще потече антифриз, но много по малко. След като ги отвиеш кранчето е закачено с механизма, който отваря и затваря, но като си земеш такова преди да направиш тази манипулация ще видиш за какво говоря.
След това по обратния път, като вече не тече антифриз от никаде.
П.П. задължително на студена кола, поне да е под 40 градуса.
Comment
-
Виж това...
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщениеВиж това...Arena Coast Customs
Comment
-
снимките за свалянето на таблото много ми помогнаха. На моя боксер обаче радиаторчето е от лявата страна и свалянето ми изглежда мисията невъзможна, освен ако не демонтирам абсолютно всичко. Ако някой знае по лесен начин за свалянето на въпросния радиатор да помага че полудях вече.
Comment
-
Стара тема ,но актуална за съжаление.Благодаря на колегата JORDANGT и се моля да не минавам по този път.Имам антифриз в пасажерските крака има и малка загуба от казанчето.Мога ли без да минавам целият този процес да разбера дали е кранче или радиатор?И ако е кранчето защо тече от дясно след като се намира отляво? Колко време мога да откарам така ако не пускам топлото в момента не мога да я спра а и времето ми е кът поне до неделя.
Romeo 146 1,4 97г.
Comment
Comment